[RUGBYLIST] Dita negli occhi??

Luca Oliva luca.oliva a katamail.com
Mer 27 Feb 2008 22:33:28 CET

Hai letto male, Del Fava è stato scagionato:

"But there was some good news for Italy lock Carlo Del Fava, who was cited for kneeing Wales fly-half Stephen Jones in the head early in the match in Cardiff.

The committee was "not satisfied, on the balance of probabilities, that the player committed the alleged act of foul play" and therefore dismissed the citing. "

Luca
  ----- Original Message -----
  From: Piero Filotico
  To: Angelo Volpe @fast ; list@
  Sent: Wednesday, February 27, 2008 8:14 PM
  Subject: Re: [RUGBYLIST] Dita negli occhi??

  Neanch'io ho visto il fallo, ma ricordo il massaggiatore che medicava l'occhio a Byrne.
  Qualche dettaglio in più da Planet rugby. Mauro ha ammesso la colpa, è detto.
  La sospensione parte dal 3 marzo (quando avrà recuperato il problema alla spalla).
  Viene anche ricordato che Del Fava verrà giudicato domani.
  Piero
  http://www.planet-rugby.com/sixnations/Story/0,19022,3820_3204893,00.html